Saturday, June 16, 2012

One of my wonderful sister - KAK HUDA

03.07.10 - 16.06.12

tempoh perkenalan kita..
mula-mula kenal kak huda, penghulunita fajar harapan..
first impression, cute..
kenal lebih lanjut, bila jadi keluarga MPDFH 2010/2011..
kak huda, timbalan presiden 1..
jadi lebih dekat, sama-sama dok basement...

tapi start sem 2 baru lebih rapat dan akrab, selalu singgah bilik kak huda..
kak huda memang jadi seorang kakak la utk saya...
tempat meluahkan perasaan, geram kat anas ka,huhu
kalau nangis dekat kak huda jugak..tempat bertanya macam2, simple things pun kak huda layan..
dan pi berjimba2 kat banyak tempat pun ngan kak huda jugak..
tgk wayang kat BJ, beli each a cup, makan kat mcm2 tempat..
kenangan paling manis antara suma2 benda yang kita buat sama2 adalah pada hari2 terakhir kita bersama :
-beli nasi byk2,mkn share2- *sweet n memorable sgt*

dan saya jugak suka tgok character kak huda...bila dalam bilik meeting, sangat cool, tenang, matang, berfikiran jauh, pembuat keputusan yang baik, yakin.. memang sangat respect kat kak huda..
dan suka tgok bila kak huda kat bilik...comeyyy sangat..nampak ciri2 seorang adik..tp semanja mana pun kak huda, masih ada ciri2 bertanggungjawab yang tggi..tambah2 dalam bab makan..saya bukan perli kak huda okay...ni realiti..saya suka tgok cara kak huda makan...bukak selera makan k..

satu lagi, sebab kak huda jgk saya ada kawan sem depan, your lovely roomate, kak zati..bley berkawan + berteman dengan kak zati sepanjang tahun akhir..kalau tak, dah jadi first year balik saya, xda kawan..terima kasih kak huda..


















** ni antara kenangan gambar yang saya ada dengan kak huda**

kita kongsi minat yang sama..minat Faizal Tahir...huhu
tapi kak huda lagi fanatik la..kak huda pun ada 3 adik beradik perempuan...saya rasa dekat sangat dengan kak huda...birthday kita sama2 bulan 1..saya suka dapat jumpa mak ngan ayah kak huda..sweet sangat,hehe

To kak huda,

         thanx a lot for everything...for being a good sister, a friend and even a guidance...


         thanx for all sweet memories that we had gone through together...


         sorry, if I used to hurt your feelings unconsciously..


          halalkan semuanya ya, kak huda...


**ni ja yang nak cakap...(lagi byk, lgi lebat hujan kat mata ni) nnt saya tambah gi in another entry k...will miss u a lot..nnt ada masa mai la melawat kmi 2 orang kat sini ya..**

No comments:

Post a Comment